افتتاح ٢۶ هزار و ٨٠۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران 

15:21 - 09 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۸۳۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
افتتاح ٢۶ هزار و ٨٠۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران 
سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید با اشاره به افتتاح ٢۶ هزار و ٨٠۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران گفت: سهم شهر جدید پرند ٣ هزار و ۴٩ واحد است.

خبرگزاری میزان - غفوری، سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در مراسم افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: پروژه‌ای که امروز در کل استان تهران افتتاح می‌شود ٢۶ هزار ٨٠۴ واحد نهضت ملی مسکن است.

وی افزود: در مجموع آغاز عملیات اجرایی ٣٧ هزار و ۴۵۵ واحد در استان تهران را خواهیم داشت که سهم شهر جدید پرند ٣ هزار و ۴٩ واحد شامل هزار و ۵٢٨ واحد نهضت ملی مسکن و هزار و ۵٢١ واحد مشارکتی است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید تاکید کرد: این پروژه نماد پیگیری شهید آیت‌الله رئیسی است و ما منتظر افتتاح این پروژه به دستان شهید جمهور بودیم.

غفوری گفت: ما برای به افتتاح رساندن پروژه‌ها از منابع صندوق ملی مسکن کمک گرفتیم تا از آورده متقاضیان بیشتر استفاده نشود.

وی افزود: از منابع داخلی شرکت عمران شهر‌های جدید نیز هزینه کردیم و امروز توانستیم آماده‌سازی واحد‌ها را به حد مطلوبی برسانیم.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: تاکید وزیر راه و شهرسازی بر کیفیت مسکن مردم است و ما از ابتدای آغاز نهضت ملی مسکن این را سرلوحه خود کردیم.

غفوری تصریح کرد: بالابردن سطح کیفیت و کمیت شهر‌های جدید جزو اولویت‌های ما بوده که قرار است مجموعه فرهنگی و پارک را در این شهر افتتاح کنیم.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: امروز بوستان صبا به مساحت ١۴ هزار مربع در جنوب فاز۶ شهرک مهستان که درای زمین بازی، زمین ورزشی، چمن مصنوعی، زمین بدمینتون، مسیر‌های پیاده‌روی، سکو‌های نشستن برای نمایش و قصه گویی در محوطه، فضای سبز و محوطه‌سازی و نگهبانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نهضت ملی مسکن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *